WARUNKI GWARANCJI
Na wszystkie nasze pojazdy udzielamy 2-letniej gwarancji, która obejmuje cały rower, to znaczy wszystkie komponenty (poza tymi które ulegają naturalnemu zużyciu*) oraz na ramę.
Gwarancja nie obejmuje szkód powstałych w wyniku upadku, lub gdy uszkodzenia powstały na skutek modyfikacji czy użycia nieodpowiednich części do danego rodzaju roweru czy też ramy lub gdy rower użytkowany był niezgodnie z przeznaczeniem.
Gwarantujemy bezpłatną naprawę gwarancyjną. W celu zgłoszenia reklamacji prosimy skontaktuj się ze swoim Sprzedawcą. W przypadku reklamacji, firma PUKY GmbH ma prawo do jej naprawienia lub wymiany reklamowanej części na taki sam model lub wyższy. PUKY GmbH zastrzega sobie prawo do wymiany reklamowanej części na nową część technicznie zbliżoną do reklamowanej, lub nową ramę w kolorystyce występującej w danym sezonie.
*Gwarancja nie obejmuje części podlegających naturalnemu zużyciu gdy uszkodzenie powstało wskutek naturalnego zużycia. Dotyczy to następujących części: obręcze w rejonie zetknięcia z klockami hamulcowymi, lakier, klocki hamulcowe i tarcze hamulcowe, siodło, chwyty, opony, kierownica, mostek, sztyca, łożyska (np. pedałów, wahaczy itd.), uszczelki części
pracujących, szprychy, zębatki, przerzutki, napinacze, hamulce, osłona linek, żarówki oraz hak przerzutki.
Radość z ruchu
Pojazdy PUKY to najwyższa jakość, która opiera się na 70-letnim doświadczeniu w projektowaniu, budowie i produkcji pojazdów dla dzieci. Nasze pojazdy są regularnie testowane w naszym labolatorium, gdzie podlegają stałemu monitoringowi. Nasze pojazdy testowane są również przez niezależne labolatoria badawcze (n.p. TUEV) a wszystko po to, by nasze produkty nie tylko spełniały normy ale również je przewyższały.
Dlatego też PUKY gwarantuje 5-letni okres gwarancyjny na ramy, widelce i kierownice wszystkich pojazdów wyprodukowanych po 1. Września 2016. (date of purchase).
Gwarancja jest przekazywana wraz z produktem i przysługuje kolejnemu właścicielowi w przypadku ujawnienia się wad produkcyjnych lub materiałowych.Gwarancja nie przysługuje więc wyłącznie pierwszemu nabywcy.
W celu aktywowania gwarancji po raz pierwszy, należy dokonać rejestracji online w ciągu 4 tygodni od daty zakupu.
* na ramy, widelce i kierownice
CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA DOTYCZĄCE GWARANCJI
Okres gwarancji rozpoczyna się od daty zakupu widocznej na paragonie.
Bardzo proste: rejestrujesz swój pojazd w rejestracji gwarancji. Wkrótce po rejestracji, numer gwarancji zostanie wysłany na adres e-mail. Należy zanotować ten numer na dowodzie zakupu i zachować go do ewentualnych roszczeń gwarancyjnych.
Nie, gwarancja przypisana jest do produktu a nie tylko do pierwszego kupującego. Po aktywacji gwarancji, która musi nastąpić w ciągu 4 tygodni od daty zakupu, kupujący otrzyma numer gwarancji w wiadomości e-mail. Numer ten można następnie przekazać kupującemu wraz z dowodem zakupu, gdy pojazd zostanie sprzedany. Aby zachować roszczenia gwarancyjne w okresie gwarancyjnym, kolejny kupujący musi również zarejestrować się online pod swoim nazwiskiem i numerem gwarancji należącym do pojazdu.
Gwarancja dotyczy naprawy lub wymiany wadliwej ramy, widelca lub kierownicy. Nie obejmuje wynagrodzenia za prace montażowe ani wymiany innych komponentów.
Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń wynikających z normalnego zużycia, wadliwego użytkowania lub awarii wynikających z niewłaściwego użytkowania, zaniedbania, nieprawidłowego montażu lub konserwacji lub instalacji innych części.